Service Orchestration

  • Regie over dienstverlening: verbindt afdelingen, systemen en processen tot één efficiënt geheel voor betere samenwerking en controle.
  • Van IT naar ESM: Bauhaus helpt bij de overgang van traditioneel IT Service Management naar geïntegreerd Enterprise Service Management.
  • Vier pijlers van aanpak: ESM, ESMO, ESMT en OPX zorgen samen voor uniforme samenwerking, centrale regie, slimme tooling en directe impact.
Neem contact op
Medewerker van Bauhaus
Medewerkers van Bauhaus
Medewerkers van Bauhaus

Regie over dienstverlening

Goede dienstverlening vergt regie. Niet alleen over IT, maar over álle kritische bedrijfsprocessen, die samen het hart van een organisatie vormen.

Onze Service Orchestration-aanpak verbindt afdelingen, systemen en bedrijfsprocessen tot één krachtig en efficiënt geheel. Het zorgt dat mensen, processen en technologie niet meer langs elkaar heen werken (divergeren), maar juist samenwerken (convergeren). Alsof het een orkest is, geleid door een ervaren dirigent.


Enterprise Service Management (ESM)

Bauhaus helpt organisaties bij het maken van de stap van traditioneel IT Service Management naar Enterprise Service Management. Daarbij centraliseren we sturing, automatiseren we processen, doorbreken we de silo’s en creëren we overzicht, inzicht én controle. Dit leidt niet alleen tot meer gebruiksgemak voor eindgebruikers, maar ook tot een verhoogde efficiency voor de organisatie als geheel. Op strategisch, tactisch én operationeel niveau.


Onze aanpak berust op vier pijlers

Enterprise Service Management (ESM)
Uniforme samenwerking tussen de IT, HR, Finance en Facility afdeling.
Enterprise Service Management Office (ESMO): 
Centrale regie op processen, technologie en mensen.
Enterprise Service Management Tooling (ESMT): 
Slimme inrichting van tooling, afgestemd op doelen en werkwijze.
Operational eXcellence (OPX): 
Inzetbare experts die zorgen voor directe impact


Onze holistische Dream, Define, Deliver-aanpak zorgt voor een duurzame verandering, van strategie tot uitvoering. Geen papieren plannen, maar een tastbare verbetering. 


Bauhaus dirigeert. Jij blijft in control.

We geloven in de kracht van techniek en samenwerking, en denken graag met je mee over hoe onze aanpak ook voor jouw organisatie een efficiënt verschil kan maken. In een korte brainstormsessie kunnen we je laten zien hoe we samen de stappen kunnen zetten richting Service Orchestration.

Meer weten over dit onderwerp of onze aanpak?  
Neem dan gerust contact op met Tim van Tol.

Enterprise Service Management

Gebruikersmanagement & 
Leveranciersmanagement

Enterprise Service Management Office

Opzetten en inrichten van deze office inclusief governance en bemensing

Enterprise Service Management Tooling

Implementatie en configuratie van ITSM Tooling op maat

Operational eXcellence

Het leveren van Service Management experts

Toe aan een helder verhaal?

We vertellen graag wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen. En welke expertise we daarvoor meebrengen.

Neem contact op met Tim

Of neem direct contact met ons op.

Verzonden.
Bedankt voor uw bericht.
Er is iets misgegaan. Probeer het later nog eens.
Tim van Tol

Cases & co

Bekijk alles
Momenteel zijn er geen items om te tonen.